Az 5-alkalmas tréning- és workshop-sorozat célja, hogy minden résztvevő Appy-s szervezet elkészítse azt a belső adminisztrációs rendszert, ami alapján pontosan és hatékonyan tudja követni (napi, heti vagy havi pontossággal):
- a bevételeket kategóriák szerint fundraising hatékonyságnövelés céljával,
- a kiadásokat kontrolling szemlélettel további elemzések, kimutatások céljával,
- az adományok felhasználását (amin keresztül 1-1 elszámolás egy egyszerű szűréssel elkészíthető),
- az éves tervek és tények alakulását, - kimutatásokat tudjon készíteni, amivel a döntéshozást és hatékony működést támogatja,
- az adminisztráció hatékonyságát segíti a rendszeren keresztül.
A képzés öt, egymást követő héten valósul meg.
Az egyetem első éveiben naivan hittem, hogy nincs lehetetlen – és ez a hit segített abban, hogy valóban kevés akadályt lássak. Megalapítottam az Amigos Alapítványt, amit mára egy 10 fős baráti társaságból országos szervezetté fejlesztettük, több száz önkéntessel. Ebben nagy szerepe volt az Appy közösségnek is: az első „beköltöző” szervezetek egyikeként rengeteget tanultunk, a közösség a DNS-ünk részévé vált. A mottóm mindig is az volt: „Legyen profi a nonprofit!” Ma már nemcsak gyakorlom vezetőként a nonprofit menedzsmentet, de egyetemi munkámban kutatom és oktatom, az Appy tanácsadójaként pedig az újonnan csatlakozó szervezeteket segítem a fejlődésben. Mert mélyen hiszek benne, hogy a torta csak nőhet, a tudást meg kell osztanunk és össze kell fognunk.
Képzéseinket alapvetően offline formában tartjuk, de egyes esetekben (adott képzéstől függően) lehetőség van online csatlakozásra is.
A kurzusok az irodánkban a Nyugati téren, a Skála Metró Irodaházban zajlanak.
Alapvetően nem, de vannak olyan kurzusok, ahol adott terület minimális ismerete vagy tapasztalat elengedhetetlen az anyag megértéséhez. Ezt a kurzusra jelentkezés után megküldött kérdőívben mindig jelezzük.